ישראל – הראשונה, אוקראינה – הכי מדליסטית: שתי הנבחרות הפכו לגיבורות אליפות אירופה בג’יו-ג’יטסו ללא גי
באליפות אירופה בג’יו-ג’יטסו No-Gi ברומניה, שתי נבחרות, הקרובות במיוחד לקהל הישראלי, הגיעו לפסגת טבלת המדליות. ישראל זכתה במקום הראשון. אוקראינה הגיעה למקום השני, אך אספה יותר פרסים מכל קבוצה אחרת בטורניר. הסיפור הזה אינו על תבוסה של מדינה אחת וניצחון של אחרת. זהו סיפור על שתי נבחרות שהראו אופי, בית ספר ספורטיבי ויכולת להילחם עד … להמשך קריאה